{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه عملیات مرصاد مون نشه؟ 😊

یه عملیات مرصاد مون نشه؟ 😊

منافقین... برین به اربابای کمونیستی و آمریکایی‌تون بگین (سایونارا 👎🏻)

#ایران
#ایران_شهر
#ایران_بزرگ
#ایران_قوی
دیدگاه ها (۰)

شهید صیاد شیرازی VS جدایی‌خواها و عراقی‌ها و منافقین

برپاخیز

هرچیزی ایرانیش خوبه (:ایران اصلاً یه لیگ دیگهسمردمش، سنت‌هاش...

کپشن را چک کن قشنگم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط