{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منی که باید همون اول خودمو برا مرگ یا تیکه پاره شدن آماده

منی که باید همون اول خودمو برا مرگ یا تیکه پاره شدن آماده میکردم



ولی خدائییییییییییییییی اگه واقعی بود همه نابود می‌شدیم 🙄🙄🙄😑😑😑😑😶😶😶😶😶😶🔪🔪🔪🔪
دیدگاه ها (۹)

من برا کسی مهم نبودم 🙃💔

حق

اگه دفترچه مرگ دست شما بود اسم کیو توش مینوشتین🤔؟*توضیح برا ...

میگن اگه از عهده حکومت سیاست بر نمیای کارو بده ب کار بلد خدا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط