{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غذای ایرانی یا غذای کره ای ؟

غذای ایرانی یا غذای کره ای ؟
دیدگاه ها (۱۴)

بستنی یا لواشک ?

وقتی یه ارمی میبینی که بایس دوتاتونم یکیه باهاش دعوا می‌کنی ...

کیوت و مودی یا ساکت و دارک ؟

نامجون یا کره جنوبی ؟

آموزش درست کردن غذای کره ای ✨🎀

حقققق

بد مزه ترین غذای ایرانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط