{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همدلی و هم دردی خیلی خوبه کاشکی همه انسان ها اینجوری بودن

همدلی و هم دردی خیلی خوبه کاشکی همه انسان ها اینجوری بودن
دیدگاه ها (۰)

واقعا اینو راست گفت

فلیکس من

بازی مرکب 😇🥰

کاشکی هیتر ها یکم انسان بودن

دردی که انسان را به سکوت وا می‌دارد بسیار سنگین‌تر از دردی ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط