{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونم خود خواهیه ولی میشه نرین اگر نرین هر ارمی بادیدن ا

میدونم خود خواهیه ولی میشه نرین اگر نرین هر ارمی بادیدن این صحنه ها گریه نمیکنه
دیدگاه ها (۰)

کپی کردن این پست اجباریه!هممون میدونیم یک سپتامبر یعنی 10 شه...

سر این صحنه گریه کردم وایی

کی برای این صحنه گریه کرد؟....

با این صحنه خیلی گریه کردم#eşrefrüya #eşreftek #çağatayuluso...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط