{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#به_وقت_دلتنگی

#به_وقت_دلتنگی

کاش میشد از آن هایی که دنیا را ترک کردن پرسید:
آیا اندوه به پایان رسید؟
دیدگاه ها (۰)

شانسم به روایت تصویر...😀💔💔

نگران نباش هستم همیشه 🫠

#به_وقت_دلتنگیکاش میشد من نگم ولی تو بفهمی.

#به_وقت_دلتنگیوَ گاهی اندوه به پایان نمی‌رسد ماییم که به پای...

#به_وقت_دلتنگیکاش یکی هم پیدا میشد درد مارو میفهمید بابا بخد...

کاش میشد توی این دنیا از ظاهر قضاوت نکرد:)

بفهم چه مادر جنده هایی ان فالو کردن میکنمشون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط