{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خسته 🎭

"همه میرن ، یاد بگیر که تنهایی دووم بیاری🥀"
دیدگاه ها (۰)

فالو کنید 🎭✔️

🎭

⠀ ⠀ ⠀✔️"فالو کنید ✔️🎭

فالو کنید ✔️🥀

...:بین این همه بدبختی چی باعث شده ک هنوزم دووم بیاری؟+:خدا♡...

اگه خسته شدییاد بگیر استراحت کنینه اینکه تسلیم بشی …

تو میتونی به یاد بیاری بارون رو؟...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط