{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه نیستم اون آدم #بچگیامو...!

دیگه نیستم اون آدم #بچگیامو...!
#ME
#me
دیدگاه ها (۲۲)

#قفلی ﻳﻫ #ﻋﺻﺑﻳﻣ ﻛﻫ ﻛﺳی ﻧﻣﻳﺗﻭﻧﻫ #ﺩﺭﻛش ﻛﻧﻫ ؛

داستان نبودنت را شنده ایی....واسه هر کس تا وسطاش تعریف کردم ...

کم نیار قراره به بالا ترین level برسی!....#ME#mehttps://harf...

شدم یه پسر اروم با یه درون داغون...#Me

من اون ادم قبل نیستم دیکه

gina_

-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط