{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قرآن بارن تا قسم بِرم...🥲

قرآن بارن تا قسم بِرم...🥲
دیدگاه ها (۰)

زنده باد کرد🫡✨️🍻🪽

مینویسم برای خودم که فقط خورم میدانم که چه رنجی قلبم می‌کشد ...

آدم هزار تا رفیق داشته باشه بازم خواهر آدم نمیشه قربونت برم ...

#قران#قران#ایران

قران#قران #پست_جدید #پستای_قبلم_ببین_خوشت_اومد_فالو_کن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط