{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حوصله ی هیچ کس ندارم 😔

حوصله ی هیچ کس ندارم 😔
دیدگاه ها (۰)

عشق زیباست حرمت دارد..

😔😔😔😔

یه رویای قشنگی که فقط قد یه خواب بود...

زیاد که باشی زیادی میشی 😔

بابا خو حوصله ی صبحت ندارم ولم کنیدددد

فهمیدم حوصله ی وایب ندارم پس رهاش می کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط