{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو درباره کی با ماه حرف میزنی

تو درباره کی با ماه حرف میزنی
من خودم درباره بی تی اس و بلک پینگ 🌕🫀💜🖤💗
دیدگاه ها (۰)

کی درک میکنه بگه که تنها نیستم 🥲

حرف های نامجون رو خیلی دوست دارم

اسم آهنگ:راک استار از لیسا خیلی قشنگ خونده

کیا این آهنگو دوست دارن

عاشقتونم بی تی اس موفق باشید هموطن های خوبم بی نظیرید مثل بل...

دوست دارید تو کدوم دنیا باشید؟خودم دنیای خوناشام.# بلک پینک#...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط