{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

mahsaa70 50828506

دیدگاه ها (۰)

‏سكوت آدمیزاد بوی دلخوری ميده ؛ پر حرفيش بوی دلتنگی .

بعضی وقتا بدترین اتفاقات رو درنظر می‌گیریمچون از امید داشتن ...

⠀ ➖⃟🥀••𝗕𝗟𝗔𝗖𝗞 𝗜𝗦 𝗡𝗢𝗧 𝗔 ᴀ ᴄᴏʟᴏʀ ɪᴛ's ᴀɴ ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴ..! ...

امیدوارم امشب بخوابم...!😂🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط