{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ازونجایی که خر تشربف دارم خب ا.....ر.....ه.‌‌😶

ازونجایی که خر تشربف دارم خب ا.....ر.....ه.‌‌😶
دیدگاه ها (۱۲)

پروف عوض شد😁😘😍

من صاحب دالم هرچی نباشه یه سگ وفادارم بعله چی فکر کردین ها؟😅

تا حالا واسه یه ادم اشغال گریه نکرده بودم

دیره.... هه......😒د..ی...گ..ه..تمو.....م....ش..دحالم از گریه...

خنده مکنی کی///ر خر

ا💙+🩷ر= 🫂

من ب دنیا اومدم تا عاشقت بمونم رئال

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط