{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اون صدایی ک تو زهنته....

اون صدایی ک تو زهنته....
دیدگاه ها (۲)

آره خلاصه.. ببخشید ی غلط املایی دارم.. ✨

حیح✨💔#حال بد #موقعیت #دوستی

ولی هیچوقت اون حسی نمیتونستم نفس بکشم یادم نمیره🫠

شاید باورتون نشه ولی انقد خستم و حالم بدع امکان اینو دارع هم...

یک روزی بلاخره بشر به این نتیجه میرسه که: مثل گوش و اثر انگش...

کی...🔞م تو همه ی اون خواب هایی که توش به توعه لاشی رسیدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط