{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلتنگتم امام مهربون......😭🤍🫂

دلتنگتم امام مهربون......😭🤍🫂
دیدگاه ها (۰)

چه بگویم....😊🖤😭💔🚶🏼

این ادب عشقه.....😊🖤💔🚶🏼

یا امام رضا کمکم کن....🤍🤲🙏😭🚶🏼

اخر شب آخر شب من موندمُ خاطراتت.....🖤🚶🏼😭🫂

خیلی دلتنگتم امام زمانم😭😭#جمعه_های_دلتنگی❥︎✿↳🥀⸽ ⃟🖤

قربون اون خنده های واقعا زیبایت آقا جان

چهار شنبه امام رضایی باشه و تولد امام مهربون باشه عیدی نگیری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط