{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از جدایی خدا را صدا بزنم

دیدگاه ها (۱۰)

چطور تونستی که دل بکنی

برگردونم سرگردونم

شاهزاده رویای من

گفته بودم اگه برگردی...

#عاشقانه #دلتنگی #جدایی #

لعنت به جدایی... به روزهایی که بی‌تو گذشت و به شب‌هایی که با...

من‌طاقت‌یعقوب‌ندار‌م‌بغلم‌کن....🫂#عاشقانه #عشقولانه #دلتنگی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط