{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش یکم...یکم شبیه اونا بودم

کاش یکم...یکم شبیه اونا بودم
کاش منم مثل اونا بیخیال ایندم بودم
بیخیال کسایی که دوسشون دارم بودم
کاش مثل اونا سنگ دل بودم
چرا...چرا من اینقدر با اونا فرق دارم😭😭😭😭
دیدگاه ها (۳)

مرسی که تحملم کردین...

گل من...

چی میشد اینقدر دور نبودی زیر بارونا باهات راه میرفتم میرفتیم...

هی رفیق تا دیر نشده اعتراف کن..

خب اره منم خیلی سنگ دل بودم ولی بخاطر اون دیگه نه

♡♡♡♡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط