{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما هم روزی نگاری داشتیم ...؛🥀

ما هم روزی نگاری داشتیم ...؛🥀
دیدگاه ها (۰)

بفرس براش ؛😉

🖤

من اینجا تنها...؛❤️‍🩹

😔

ماهم روزی قلبی داشتیم سالم...💔🥲🥀

؛از ما جان‌هایی ماند،که امید داشتیم روزی فدای شما شود؛ان‌شاء...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط