{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

((پارت دوم ساخت اهنگ))

((پارت دوم ساخت اهنگ))
دیدگاه ها (۰)

((پارت سوم ساخت اهنگ))

((پارت چهارم ساخت اهنگ))این یکی خیلی خفن شددددد

((پارت اول ساخت اهنگ))

اولین اهنگی که با گیتار دارم یاد میگیرم((هنوز معلم ندارم)) ق...

ساخت من...برای اهنگ بود..

ساخت خودمپارت دوم=۲۰ لایک

پارت 2 اسم اهنگ چیهههههههههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط