{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من و اون جوری که هستم دوست داشته باش

من و اون جوری که هستم دوست داشته باش
نه اون جوری که خودت میخوای 🙏
دیدگاه ها (۱)

😇😇😇

تا کجا میتوانی به دلت بگویی ببخشید که باورم شد ؟

💫

جوری زندگی کنم که خودت میخوای....

*امروز رو خوشبخت باش...همونی باش که خودت میخوایحتی اگه دیگرا...

جوری که دوست دارم باشم 😊😇 VS جوری که هستم 😒🤬#شهر_دور

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط