{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

متنفرم از اینکه گریه کردن تنها راهِ بهتر شدنه.

متنفرم از اینکه گریه کردن تنها راهِ بهتر شدنه.
دیدگاه ها (۰)

𝙇𝙤𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙮𝙤𝙪 𝙛𝙤𝙧𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙞𝙨 𝙗𝙚𝙖𝙪𝙩𝙞𝙛𝙪𝙡..💗✨️

ایرانم:))❤️‍🩹

فکرام میشن بغض،بغضا دود :))

دلیل اینکه از رعیت‌های پهلوی متنفرم:

. . .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط