{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

داریم به کجا میرویم......

داریم به کجا میرویم......
مگه ما در این کشور زندکی نمیکنیم😥🥀🥀
دیدگاه ها (۵)

یک با یک برابر نیست😔🥀🥀

😥🥀

🤍🤍🤍

چرا اینقدر مارو بخاطر نمره افسرده و شکسته میکنید....... 🥀🥀🥀🥀

بهتر از این مگه داریم ؟!

آخه روباه بع این خوشتیپی مگه داریم ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط