{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یادمه ششم بودم سرش انقد گریه کردم

یادمه ششم بودم سرش انقد گریه کردم
هیچی شیشم نبود اونموقعه خیلی ها منو دوست داشتن💔😭
دیدگاه ها (۴۲)

چرا یهو صداش عوض شد؟😂

چشمها....

البته مشکل کوک یچی دیگس😔

والا بابای من انقد خوبه ک نگم نمیشه توصیف کرد💀💔

وای سر این فیلم انقد گریه کردم سر زندگیم انقد گریه نکرده بود...

یادی از یکی از غمگین ترین سکانس ها بکنیم.

خیلی سرش گریه کردم بعضی جاهاش غمگین بود😭🥹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط