{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

بعد از تو هیچ بهشتی نیست که دیگرمرا خوشحال کند در باتلاق

بعد از تو هیچ بهشتی نیست که دیگرمرا خوشحال کند در باتلاق نبودنت خواهم ماند
دیدگاه ها (۷۸)

دوست داشتی فالو کن ضرر نمیکنی

نفهمیدی نفسم به نفست وتو رفتی ومن بین خاطره هایی که باهم سا...

عاشقانه -غمگین -اهنگ غمگین

عاشقانه

«بعد از جنگ، با چوبدستمانجیر‌های تازه را برای تو خواهم چیدبا...

و تا اخر دنیا در کنار تو و عاشق تو خواهم ماند ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط