{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه خوش‌بین باش،

همیشه خوش‌بین باش،
وقتی هوا بارونیه رنگین کمون رو ببین و
وقتی هوا تاریکه ستاره‌ها رو . .
دیدگاه ها (۰)

تلخ ترین قسمت زندگیاون جاییه که آدم به خودش میگه:چی فکر میکر...

بی تو شب، شب استاما بخیرنیست!

بن بست فقط اونجا کهنه حق خواستن داری، نه توانایی فراموش کردن...

همیشه قبل طلوع هوا تاریکه...

طرف نگرانه هوا بارونیه چتر نیاورده واکنش من وقتی بارون میاد:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط