{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ کس هیچ چیز نمیتون مارو از هم جدا کنه به بودنت افتخار

هیچ کس هیچ چیز نمیتون مارو از هم جدا کنه به بودنت افتخار میکنم دلبر🥹gh🥹
دیدگاه ها (۰)

لحظه شماری میکنم برای این روزدلبر من🥹gh🥺

به افتخار یار شیرازیم🥺gh🥺الهی من فداتبشم🥹برنو بلند یارم🥹

الهی من پیش مرگت بشم که انقدر خوبه😍gh😍

مرفین فقط چشات دلبر🥺gh🥺

به بودنت افتخار میکنم ساعت ها کنار تو بودن مثل برق و باد میگ...

به ایرانی بودنت افتخار کن ایرانی:))

با ایرانی بودنت افتخار کن، لعنت برسازشکار درهرلباس ومقام،#وط...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط