{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلتنگیو هیچ جوره

دلتنگیو هیچ جوره
نمیتونی پنهون کنی‌ دلتنگ که باشی ...

دور ترین نزدیک من ...🙃
دیدگاه ها (۰)

گفت ماکه یادمون نمیره،فقط ادا در میاریم که یادمون رفته :)فقط...

شیشهٔ صبرِ مرا سنگِ غمت زود شکست..میشه برگردی 😔

لعنت به پدرت😔😔

دوباره سگ شدم!

پناهِ تو زیباست؛چه نزدیک باشی چه دور 🖤#حسین‌جانم

دلتنگ که باشی دل نفهم ترین عضو بدن میشود💔😔😭😭😭💔😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط