{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بن بست فقط اونجا که

بن بست فقط اونجا که
نه حق خواستن داری، نه توانایی فراموش کردن!
دیدگاه ها (۰)

بی تو شب، شب استاما بخیرنیست!

همیشه خوش‌بین باش،وقتی هوا بارونیه رنگین کمون رو ببین ووقتی ...

من رسیدم ته بن بست😂🗿

هرجا کم آوردم به بن بست خوردم بوی محرمش اومد

مذاکره با آمریکا بن بست محض است...🤔 دلیل...تجربه...🤔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط