{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم این لخظه بخندم یا گریه کنم 😂😂😿😂

نمیدونم این لخظه بخندم یا گریه کنم 😂😂😿😂
دیدگاه ها (۰)

دقیا 😂

اون دوستم که هیچوقت تو باغ نیس 😂😂

ادم فروش نباشیم 🖤💔

جونن🫦🤤

واییی نمیدونم گریه کنم یا بخندم🤣😭

ادیتش یه جوریه نمیدونم بخندم یا گریه کنم👀

خدایا آرمی ها وفقط میتونن اینجوری سم بسازن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط