{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واس خودم متاسفم ک با همچین افرادی هم وطنم

واس خودم متاسفم ک با همچین افرادی هم وطنم
#پرسپولیس
#حامد_لک
دیدگاه ها (۱۰)

این چی بود من دیدم😔😂#حامد_لک#سید_حسین_حسینی #پرسپولیس

بسه داداش ول کن😂😂😔#حامد_لک#سید_حسین_حسینی #پرسپولیس

وقتی بعد از مدت ها میبری:)😂#کیسه_سوزی #پرسپولیس

#پرسپولیس

اینو گذاشتم که شما واس هرکی که دوسش دارید بفرستید .خودم همچی...

📍رشت بفرس واس کسی ک میخایی باهاش رشت باشی 🫠🥲#جهان_همیشه_زیبا...

دانشمندی ام واس خودم😎

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط