{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تا به حال این حس رو تجربه کردی

🤥
دیدگاه ها (۰)

اون یک درصد ایند 😶

چقدر شبیه ویکتور توی انیمیشن عروس مرده ست

چرا انقدر دوست داری تنها باشی

Goody

فقط همینو میتونم بگم متاسفم که این حس و تجربه کردی🫂✿✼:*゚:.。....

چندتاشون رو تاحالا تجربه کردی؟

امیدوارم این حس تجربه نکنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط