{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کیدراما زندگی کردن رو بهمون نشون میده:)

کیدراما زندگی کردن رو بهمون نشون میده:)
دیدگاه ها (۴)

تاوان سنگینی بود :(

دوسش داری ولی دوست نداره :)

وقتی بدون اون نمیتونی زندگی کنی :)

ولی با تمام سختی ها نتوستن کنار هم باشند😥

اصلا مهم نیس .. ان شرلی رو واقعا دوست دارم و وایب زندگی کردن...

قشنگ صدا شخصیتش رو نشون میده😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط