{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه میگن چرا ساکتی ولی هیچکس نمیگه چه اتفاقی افتاده که

همیشه میگن چرا ساکتی ولی هیچکس نمیگه چه اتفاقی افتاده که انقد ساکتیی؟:)
دیدگاه ها (۰)

همیشههه با دیدن این عدد یادشون میوفتم:)

چه قشنگ؛)

شب ها...

تنهایی با احساس تنهایی خیلی فرق دارع:)

ولی واقعا چرا هیچکس از زیبایی خورشید نمیگه؟

همچین اتفاقی واسه شما افتاده؟ 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط