{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هممون یه ادم تاکسیک تو زندگیمون داشتیم؟؟

هممون یه ادم تاکسیک تو زندگیمون داشتیم؟؟
دیدگاه ها (۴)

ژووووون بابا🎀

😃؟

کسی میدونه بناله بقیم ببینن✅

تنها بودن و احساس تنهای کرــ😍💔

ای کاش هممون یه دیمن داشتیم که اینطوری نگامون کنه:)

- Dandelions , Ruth B. 🎧ما هممون به یه همچین فردی مثل "گیلبر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط