{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو اون قلب بی حسم شماها هستین توش با اینکه تیکه تیکه ایش

تو اون قلب بی حسم شماها هستین توش با اینکه تیکه تیکه ایش کردم ولی شماها هر هستین توش
دیدگاه ها (۳)

قول میدم جواب بدم😐

من و یوکی مرده هستیم

🙃

😐

از لحاظ روحی همچین چیزی میخوام🙏

حرف حق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط