{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کوچیک که بودیم

کوچیک که بودیم
آرزوی بزرگ شدن داشتیم،بزرگ که شدیم دنیامون کوچیک شد و شد قد همین گوشی تو دست.
دیدگاه ها (۳)

سلام ای بغض تو سینه ،سلام ای آه آینهسلام شب های دل کندن

من‌غَم‌اَنگیزٺرین‌شعرجهانمـ؛ٺـونخوان...

باز باران با ترانه می خورد بر بام خانهخانه ام کو؟ خانه ات کو...

مومووو🫠

بچه بودیم،دخترا عاشق عروسک بودنو پسرا عاشق مردهای قوی.بزرگ ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط