{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاری با زیبایی همشوت ندارم✨🎀

کاری با زیبایی همشوت ندارم✨🎀
چرا میکاسا اینجوریههههه 🗿🔪
دیدگاه ها (۲۳)

میخوام اسم بچمو بزارم کنی 🗣️:یه آدم رندوم:خب به من چه 😂🫡اونا...

تو نمیتونی یه انیمه رو با ایموجی حدس بزنی 🫵🗣️اون انیمه :نکنه...

ولی خب اون ۸۰ درصد ؟؟؟؟🔪🗿

کی چهار صبح پست میزاره 😂🔪🫵

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط