{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

gasem1340 74858606

دیدگاه ها (۱)

لبیک یا خامنه ای

به این دلائل همه چی رو نگو

خیلی می‌گفت میزنم دهنت😑🤣🤣🤣میدونم شوخی بود🤣بیشتر اوقاتم می‌گف...

┄┉✿┉┄⇠ اینجوری لایوش تموم شد😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط