{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودشون فهمیدن

خودشون فهمیدن
اسم نمیبرم
دیدگاه ها (۰)

من به خاطرت میمیرم !!؟

تولدم مبارک ولی کاش شب تولدم شب مرگم بود 💔

تنهایی هم عالمی دارد 🥹💔

وقتی تو میگی من تورو دوست ندارممن .....

پسند شده توسط akazaforever و دیگران

دیگه نام نمیبرم کیه خودش میدونه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط