{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمدونم:)

دیدگاه ها (۱)

امیدوارم اینعدفه توهم منو دوست داشته باشی..

اره...

حس میکنم دژم...

منم قلب دارم...

من که نمدونم

نمدونم کیه ولی کیوته_

عوضش دیمن قوی ترش کرد...*نمدونم🙄*

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط