{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سایه تون مستدام...

دیدگاه ها (۱۰۵)

یا مهدی...

امام زمان ناظر بر اعمال ماست...

بدون تو تموم دنیا پوچه...

السلام علیک یا صاحب الزمان...

کوه درد..پدر..سرسلامتی همه پدرها،،سایه شون مستدام😥😥😢

مادرم افسوس که نیستی. پدرم سایه ات مستدام مهربانم💔❤خدایا شکر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط