{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هی زندگی از همون اول باما بعد بود😂😂😢😭

هی زندگی از همون اول باما بعد بود😂😂😢😭
دیدگاه ها (۱۷)

مثل بورد بود باختن قلبم به تو ...........😘

مامان ببخشید 😑😶

حقیقت همیشه تلخه مثل قهوه 🙄😅🤫

از خون جوانهایمان 😭😭😭😢😤😞

خودشونو باما اشتباه گرفتن

هی زندگی...

هی زندگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط