{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای :/

ای کاش کراش ماهم اینجوری بمون اهمیت می داد 🥲
شما چی؟ کراشتون بهتون اهمیت میده ؟🙃
دیدگاه ها (۱۰)

خدا وکیلی این خیلی حقه 🥲🤌

از کرمه چندشم شد 😐💔

💔😔

:) 💔

جدیدا رو سبک مانگا کراش زدم.کاش آرت تولدشم اینجوری می کشیدم#...

ای کاش قصه ماهم😭🔥🤌🏻:#عاشقانه#عشق_مذهبی

وایی حق خدا دیگه از ۱۰۰۰ تا کراش گذشته...کاش کراش بود....شوه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط