{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به.یاد.تو.نفس.میکشم.کار.دله.

@erfan2290 💞💋💕
دیدگاه ها (۱۱)

دختر.بودن.زیبا.ترین.غم.دنیاست.🖤

یه.ریمیکس.خفن.تقدیم.شما.

@erfan2290

شبتون.آرام.و.بی.غم.به.امید.فردایی.روشن.آسمان.دلتون.

به یاد تو شب روز نفس میکشم زندگیم ❤❤❤❤❤❤❤❤

اگه ارومیه بشی روت ارس میکشم ... واست حبس تو قفس میکشم ...تو...

تو مرا رها کردی ، مثل یک ماهی ... فکر میکردی در اب بهتر نفس ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط