{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقد گذشت کنم!؟

چقد گذشت کنم!؟
چرا باید ببخشم ؟!
مگه وقتی بهت گفتم بمون موندیی!؟ 💔
دیدگاه ها (۰)

وقتی میپرسم 'چخبر؟' میخوام از روزت برام بگی وگرنه که 'سلامتی...

حرفاتون بی معنیه، مثل متن رو پاکت سیگار.🚷

ارزوی امسال >>>>

ولی لباش یچی دیگه بود برام

ما رو در روبیکا دنبال کنید: http://rubika.ir/@Noormashregh_8

ㅤ ﹙🌑﹚  𝖡𝖾𝗍𝗐𖫱݁𝖾𝖾𝗇𑪕 𝓛𝗂ּ𝗀ֹ𝗁𝗍  𝁦  𝖣𝖺𑪍𝗋᮫𝗄  𝂑📞:: هـآلو،چـطورید کـو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط