{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خط‌قرمزم چشاته......

خط‌قرمزم چشاته......
دیدگاه ها (۰)

اگه‌کسی‌ناراحتت‌کرد اگه دلت گرفته بوداگه ازهمه‌بریدیاگه‌خیلی...

فکر بودنت‌هم پیشم برام‌دلگرمیه .........

من جونم میدم برات......

خط قرمزم دممه

#چشاته

بزنم هرکی دنبال چشاته بگا....م‌ اسم دختره چیه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط