{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هستی من

هستی من
دیدگاه ها (۰)

هستی از درد نبودنت فقط گریه ارومم میده خیلی دلم واست تنگ شده

هستی من خیلی دلم تنگ شده اخه تو کجایی

هستی دل تنگ تو ام

اینم یه قشقایی خیلی خوب میرقصن

زیبای خفته تو هستیتو هستی نه من🫵

گوجو تو کی هستی ؟ تو چی هستی ؟که دل همه رو بردی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط