{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برات اون وقتی رو آرزو می‌کنم که از ته دلت

برات اون وقتی رو آرزو می‌کنم که از ته دلت
لبخند میزنی و میگی:
خدایا این بیشتر از اون چیزی بود
که براش دعا کرده بودم، شکرت... :)
🥰مخاطب خاص خودم🥰
دیدگاه ها (۷)

فرصت باهم بودن کم است....همدیگر را دوست داشته باشین

😈

😑

💕روزگار غریبیست!!!آدمها یک روز دورت میگردندروزی دیگر دورت می...

....

عاشقانه های شبنم

ممنون که میخونین. این داستان واقعی نیست.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط