{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادیت خودم🥺

ادیت خودم🥺
دلم براش تنگه واین دلتنگیه دست خودم نیس:)
دیدگاه ها (۷۱)

ادیت خودم 🥺سخت ترین کاردنیابه دوش کشیدن عشق کسیه که دوست ندا...

ادیت خودم 🥺معجزه ایست دوست داشتنت بین میلیون هاادم:)

ادیت خودم چطور 🥺😃هیچکس نمیتونه جاتوبگیره...حتی اگه جایه اسمو...

ادیت خودم چطوره🙂زندگی ترکم کرده بود...زندگی آوردی:)

دلم برای خودم تنگه.......

من با این ویدیو گریه کردم دلم براش تنگه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط