{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شدم عاشق کسی که بهم توجیهی نداره

شدم عاشق کسی که بهم توجیهی نداره
دیدگاه ها (۱)

آدم فروش

چرا شدم عاشق کسی که دوسم نداره چرا....

عاشق این کاپل شدم خیلی بهم میان #تابستان_بی_پایان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط